Jaarvergadering 1 april 2019

De jaarvergadering is gehouden in het Jeugdhuis Pius X op maandagavond 1 april 2019.

Om de verslagen van deze en eerdere jaarvergaderingen in te zien, verwijzen wij u graag door naar de pagina https://wijkraadechtzuid.nl/downloads/

De agendapunten waren:

1. Opening.
  2. Het jaarverslag 2018.
  3. Terugblik op de activiteiten van het afgelopen jaar.
  4. Activiteiten voor het nieuwe jaar.
  5. Financieel verslag over 2018
  6. Verslag kascontrolecommissie en begroting over 2019.
  7. A.V.G. (Algemene Verordening Gegevensbescherming)
  8. Verkeersveiligheid in de wijk.
  9. Stand van zaken WhatsApp groepen.
  10. Bestuursaangelegenheid:
    Dhr. Sjra Dirks heeft aangegeven zijn functie als voorzitter neer te leggen. Hij blijft wel als bestuurslid actief binnen de Wijkraad.
    We hebben dhr. Geert Janssen bereid gevonden, de rol als voorzitter op zich te nemen.
  11. Rondvraag en sluiting.

Vriendelijk verzoek:

Contributie betalen kan via de bank, liefs vóór 1 mei  op bankrekeningnummer NL72ABNA0487492552 t.n.v. Vereniging Wijkraad Echt Zuid.

Vermeld ook uw woonadres voor een snelle afhandeling.

Voor leden die niet via de bank betalen, wordt de contributie aan huis opgehaald.

Video presentatie over het werk van Joop Utens.

Aansluitend aan de vergadering was er een video presentatie van Geert Goossens over kunstenaar Joop Utens. Dit als voorbereiding op de kunstfietsroute die gepland is op 30 juni a.s. Deze route leidt de deelnemers langs een aantal kunstwerken van Joop Utens in Echt en omgeving.