Paasactiviteit

Op zaterdag 8 april werden de kinderen van Buurtvereniging Gebrook, Buurtvereniging Bovenste Eind en Wijkraad Echt Zuid met hun ouders verwelkomd op de groenstrook aan de Gildelaan. Er werd geschminkt, de kinderen konden de wachttijd verkorten door ‘blik werpen’ of een Paaspuzzel te maken. Daarna vertrokken de groepjes voor een speurtocht via de Mulderstraat naar natuurgebied de Commel. Onderweg werden er spelletjes gedaan als ‘Paashaassprong’, ‘eieren vissen’, ‘wortellopen’ en ‘Paashaas gooien’. Terug op de groenstrook wachtte een verrassing: De Paashaas had eieren verstopt dus werd er volop gezocht. Onder genot van koffie, thee en ranja kon er nog gezellig worden nagenoten van een gezellige activiteit voor de jongste bewoners.

Je kunt de foto’s ook downloaden, middels deze link kom je in een gedeelde map. De foto’s zullen tot en met maandag 24 april beschikbaar zijn via de link.