Rabobank Clubsupport actie

Stemmen op de Wijkraad Echt-Zuid kan nu!
U heeft het al gemerkt: de wijkraad heeft een nieuwe bankrekening bij de RABO Bank. De belangrijkste reden hiervoor is dat wij daardoor kunnen deelnemen aan de Rabobank ClubSupport actie.

Om succesvol aan deze actie deel te nemen hebben wij uw hulp nodig door op de Wijkraad Echt-Zuid te stemmen in de periode 4 Sept – 26 Sept. Het aantal stemmen bepaalt de hoogte van de uitkering.

U kunt deelnemen aan de stemming als u een Rabobank rekening heeft én u moet geregistreerd staan als lid van de Rabobank. Lid worden kan heel eenvoudig. Ga naar service –> lidmaatschap in de Rabobank app op uw computer of in de Rabobank-app op uw telefoon. Heeft u hierbij hulp nodig? Neem gerust even contact op met Chantal Op het Veld (Bakkerstraat 15, tel: 06 23095703) Zij helpt u graag verder.

Goed om te weten: het lidmaatschap van de Rabobank verplicht u tot niets. U krijgt enkel zo nu en dan een nieuwsbericht van de bank. Toch handig nu het bezoeken van de een lokaal kantoor in Echt niet meer mogelijk is. Met deelname aan de Rabobank Clubactie steunt u Echter verenigingen, waaronder onze eigen wijkraad. Doen dus!

Ten slotte: vraag ook vooral familieleden of vrienden om hun stem uit te brengen en daarbij ook aan de Wijkraad Echt-Zuid te denken.

Klik hier om naar de stemsite te gaan.