Wijkraad Echt-Zuid
Wie zijn wij?

De Wijkraad Echt-Zuid is een vereniging van wijkbewoners in de kern van de gemeente Echt-Susteren. De voornaamste doelstellingen zijn: bevorderen van sociale contacten d.m.v. het organiseren van allerlei activiteiten, algemene belangenbehartiging en intermediair voor de officiële instanties. De Wijkraad Echt-Zuid bestaat sinds 1981.

Aantal gezinnen lid van wijkraad Echt-Zuid

Bestuursleden Wijkraad Echt-Zuid

• Voorzitter: Geert Janssen
  • Secretaris: Marion Pustjens
  • Penningmeester & vice-voorzitter: Chantal Op het Veld
  • Bestuurslid: Sjra Dirks
  • Bestuurslid: Ton van Vugt
  • Bestuurslid: vacature!
  • Secretariaat: Marion Pustjens (mail het secretariaat)

Zoals je hebt kunnen lezen is er een vacature: wij zoeken nog een bestuurslid! Wil je hierover meer informatie of je aanmelden? Stuur dan een mail naar info@wijkraadzuidecht.nl

Leden van de Werkgroep Vitaal-Zuid

• Voorzitter: Theo van der Peijl
  • Secretaris:
  • Lid: Geert Goossens
  • Lid: Harry Philipsen
  • Lid: Jac Ritzen
  • Lid: Harry Souverijn
  • Beheer website en Whatsapp-groepen: Paul Veelen (mailen)

Contributie

Voorheen werd de contributie aan huis opgehaald of kon betaald worden via een bank overschrijving. Vanwege het coronavirus vraagt het bestuur – om veiligheidsredenen – de contributie te voldoen via bank overschrijving . Mocht iemand toch contant willen betalen, dan kan dat door een envelop met € 10,- te deponeren in de brievenbus van de penningmeester met vermelding van naam en adres.

Penningmeester:    Chantal op het Veld, Bakkerstraat 15

Rekeningnummer:  NL02 RABO 0344 1897 75 t.n.v Wijkraad Echt-Zuid.

De contributie bedraagt € 10,- per gezin, per jaar (s.v.p. vóór 1 mei betalen). Het bestuur dankt iedereen voor zijn/haar medewerking.